Aquest mes d’octure Iniciem una nova edició del Taller Sara: Espais de creixement personal i professional per a dones immigrants.
Està previst realitzar tres tallers fins el mes de juny del 2014. Els tallers tidran una durada de 80 hores amb la participació de 20 dones per cada grup.
L’objectiu general és el de millorar les condicions de vida de les dones immigrants mitjançant un treball d’empoderament individual i grupal amb l’objectiu de millorar l’ocupabilitat i la sev participació social i comunitària.
Objectius específics:
– Fomentar l’autoestima i l’autoconfiança entre les participants.
– Aumentar les habilitats socials i les capacitats de comunicació.
– Treballar el projecte professional.
– Promoure la diversificació professional.
– Impulsar la participació social de les dones immigrants a la societat.
El programa està adreçat a dones immigrants residents a Catalunya amb un coneixement mínim de castellà que necessiten un impuls en el seu procés d’inserció social i laboral.
La edat mínima per participar en el programa és de 16 anys.
Aquest programa és una etapa prèvia a la participació en un itinerari d’inserció laboral.
L’Institut de la dona en col·laboració amb Creu Roja Espanyola i CEPAIM porten desenvolupant aquest projecte des de l’any 2006.