L´Ajuntament de Sabadell i la Creu Roja han signat un conveni de col.laboració per a posar en marxa un nou servei d ‘ assessorament en economia domèstica. Un dels objectius principals del servei és facilitar la màxima informació possible sobre l’ organització econòmica que han de tenir les famílies per evitar situacions de sobreendeutament. Igualment es donaran explicacions sobre els productes bàsics més habituals que ofereixen les entitats financeres.
L’ alcalde de Sabadell, Manuel Bustos, i el president del comitè local de la Creu Roja, Josep Masip, van signar el conveni de col.laboració entre les dues institucions. Tant Bustos com Masip van recordar que en moments de greu crisi com l’ actual és important estar al costat de les persones i tractar de posar al seu abast totes les eines necessàries per a poder organitzar millor la seva economia.
Cita prèvia dels interessats
Les persones interessades en rebre l’ assessorament de la Creu Roja hauran de demanar una cita prèvia. Voluntaris de l’ entitat seran els encarregats d’ atendre els interessats a la seu del carrer Marquès de Comillas i de dur a terme els corresponents tallers i explicacions.
Amb les eines informatives que oferirà el servei, els participants disposaran d’ elements per a conèixer totes les despeses i ingressos familiars i d ‘aquesta manera establir una prioritat de les necessitats bàsiques.