Més d’una trentena de voluntaris i voluntàries de l’Assemblea Local han participat a la Barbacoa estiuenca que es va realitzar el dissabte, 2 de juliol a Sant Julià. Durant la jornada, el voluntariat va gauidr d’un espai lúdic, esportiu i divertit!!
Aquesta ha estat la darrera de les activitats del primer semestre del programa d’activitats del projecte PASSA A L’ACCIÓ, subvencionat per l’Obra Social «la Caixa».
Durant els mesos de juliol i agost farem una parada estiuenca per agafar forces i al setembre iniciar nous tallers, xerrades i activitats lúdiques.
Si teniu fotos animeu-vos!!! Podeu fer-les arribar a l’adreça de correu voluntsab@sabadell.creuroja.org i les penjarem a la Fotogaleria. La tenim encara per estrenar!!!